Ja

Denna dagen avslutades ganska bra, men de låter konstigt. Jag vet.. men är bara för att jag är så jävla nöjd! Kan ju säga så här att jag aldrig kommer att få chansen något mer att jobba på äckel surfers. Men vem är ledsen för de? Vem vill jobba på ett företag som bryter mot lagar och regler? haha ingen normal person iallafall. Och vem vill ha en chef som inte ens kan sköta en konflikt? ingen där heller vad jag vet... Det sista jag hörde från min chef va att "jag vill aldrig mer se dig ditt jävla mähä, du ska passa dej jävligt noga... KLICK" oj sladden gick nog av .. eller så va de så att han är så jävla rötet feg så han klickade en 17åring ... vad vet jag... imon blir det ingen skola på morgonen då det blir raka spåret till anders klockan 9. ses efter de när nu det är klart (: Pusss
surf



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0