WIIIE :D

Äntligen så är man framme på andra sidan jorden och Guadeloupe!! :D Har så mycket att berättta så vet inte vart jag skall börja, resan igår tog ialla fall 23h dörr till dörr!!! Lite smått trött var man när man kom fram när jag la mej så var klockan 4 svensk tid och 11 min tid. Resan igår började med bil från borås till malmö, tåg från malmö till CPH sen flyg till Pointe-A-Pitre Väl framme så skulle vi åka buss till hotellet åket MAX 100 meter bussen stannar, då står de ett roligt gäng på vägen och blokerar, dom hade sin strejk, den gick ut på att blockera vägar.... haha där blev vi ståeendes i 1 timme typ, sen kom polis och millitär POFF så manglade dom ner dom hehe ganska kul va de:P haha just nu kryper en myra över mitt tangentbord:S:D haha ... Nu ska jag käka frulle sen ska vi ta båten och kitea :D:D:D::DD: SPÄNNANDE :D:D HÖHÖ skriver mer sen !! :D PUSS

Kommentarer
Postat av: Sanna

Härlig blogg :)

Spana in min nydesignade blogg och svara gärna på frågan: ska du fira alla hjärtans dag?



2009-02-12 @ 13:07:09
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0