Trött

Idag så har vi varit och surfat hela dagen på olika ställen och laguner, drog vid 10 och kom hem vid 6 så de är inte så konstigt att jag är det då. Det är helt underbart här verkligen det går inte att beskriva hur fint är är, super blått klart vatten, hel tokigt klimat, hav som är varmare än vad de är i luften och massvis mer. Just nu så vill jag inget annat än sova men kl är bara 9 (2 i sverige kan ju ha något med det att göra) så det känns som om det är lite tidigt för att sova måste vänta minst en timme till. Imon så ska vi åka tvär över ön till sant anne tror jag de heter, där ska vi surfa en stund och käka lite lunch sen surfa på något annat ställe. Sen på vägen hem så ska vi hoppa i/från vatten fall och bada i laguner, vekar mycket spännande. Kan ju informera er om att jag redan har en väl synlig kant efter min solbränna, har fått känslan av att om de nu tar så mycket på en dag så kommer jag att konvertera till negress innan jag skall åka hem:P Om en timme så kommer jag ligga tooootalt deckad på mitt rum, svider i ögonen av de salta vattnet och är helt mör i kroppen efter denna dag. Skall ta mej nått gött i baren nu och sen sova!! Pusspussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0