GAAHAAA

Är typ 10kg lättare nu ._- har klippt av mej en jävla massa hår ... men det blev bra faktiskt iaf :D denna dagen har bara försvunnit. Först träffa jag syrran i stan blablabla,,, hon köpte armband till Johan, sen klipte jag mej ._- efter de käka jag lunch me pappa sen åkte jag me han pröva massa kläder som han tatt med från jobbet (Y) höhö... Sen skulle jag hem och packa ... skit kul pack alla surf saker sen palla jag inte mer, man kan tro att de har varit drig på hela nerevåningen ligger saker över allt :P haha älskar att packa kläder ... OOOOHJA. Nu är de snart ONNNNNSSSDAAG och fan va gött jag ska hade ... hiiihoo höhö. Imon ska vi fixa de sista PLUS att jag ska köpa ett till objektiv till min kamera (: sen på onsdag åker jag vid 5 eller nått (:

Peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0