Madda facka!

Nu har de väl gått lite långt... orkar knapp gå dit längre, ställa upp, ställa upp och ställa upp men ändå bli behandlad som skit.. FUCK YOU! de är slut på ditt roliga... eller du tycker inte att de är roligt,, du har inte ens fattat vad de är som du gör fel! Från de ena till de andra så är allt lite hej åh hå. Bara en sån sak att tänka på vart man ska tillbringa ett halv år snart så är man inte föööööör pepp... Denna dag är dock bra fick äntligen min nya kite, än så länge ensam i Sverige,,, men de lär ju inte va länge.

Börjar även att komma en lite bit på mitt "lilla" projekt, sakta men säkert går de framåt och snart är de dax att börja skapa. En hel värd att vimmla runt i, från A till Ö så tänker jag lyckas och folk får ju säga vad de vill och vad de tycker jag tror på mej själv och tänker gå min egna väg, den enda upplysta vägen. Nu dör jag snart av hunger kom och mata mej ! Gör de!
 
Foooh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0