TID....

Tid kan tolkas på många olika sätt, gammal, ny  eller nuvarnade tid det finns myckat att välja på. Mycket bra och mycket dåligt. Jag tänker inte säga allt för mycket än så länge men man kan säga att tiden har varit jätte bra vissa tider och mindre bra andra, och detta året skulle jag nog kanppt vilja säga att något har varit bra av det jag menar med detta inlägg. Dock hoppas jag på ett slut nu och jag skulle inte ens bli ledsen om jag fick beskedet om att; sorry de går inte längre. Tvärt om jag är så trött på dej så de hade nästan varit värt att fira det skulle innebära att jag skulle ha en hel månad till att enbart jobba med mitt egna projekt helt ostört från hinder och annat. När väl de projektet är i full gång så är de ombytta roller. Jag har sagt det länge och jag är trött på de, jag är de. It's TIME to do my thing!!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

saknar dig calleponken

2009-08-04 @ 11:49:55
URL: http://bananaspoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0